Zäta75: oavsett vilka som vinner game 7 av Griskatt VS Burköl så lär de ju ha fått sig en skaplig självförtroende boost av att ha tagit sig ur den serien så vi får hoppas på lite avstängningar och att de är lagom trötta och slitna.
MEN... vi får inte glömma att vi har ett så pass bra lag att om vi verkligen gör det vi ska så har jag lite svårt att se vem som ska vinna FYRA FUCKING matcher mot oss? På 52 grundseriematcher förlorade vi 10 st vid fulltid och 2 vid OT/straffar. Det betyder att vi kanske släpper 1-2 matcher i bäst av 7 (ungefär som det såg ut mot AIK och VVIK), möjligen 3 matcher mot en riktigt bra motståndare men INTE FYRA.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
MEN... vi får inte glömma att vi har ett så pass bra lag att om vi verkligen gör det vi ska så har jag lite svårt att se vem som ska vinna FYRA FUCKING matcher mot oss?
På 52 grundseriematcher förlorade vi 10 st vid fulltid och 2 vid OT/straffar. Det betyder att vi kanske släpper 1-2 matcher i bäst av 7 (ungefär som det såg ut mot AIK och VVIK), möjligen 3 matcher mot en riktigt bra motståndare men INTE FYRA.