1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2186722

Sv: Slutspel 2021
{8437}: Hemma har vi haft relativt lätt mot dem, vi borde ha ett psykologiskt övertag mot dem med. Men samtidigt kommer de ha ett enormt självförtroende efter att ha slagit ut löven om de blir så. Tror att vi har större chans att underskatta Karlskoga dock än om vi möter löven. Det är skitsvårt. Och som andra nämnt tidigare, minns när man satt och hoppades på Oskarshamn, och det gick ju inte bättre för det.. Jag är 50/50. Skiter faktiskt i vilka vi får, Björklöven vore dock skönast att slå ut. Det som får mig mest orolig är att vi alltid verkar lyckas förminska oss själva när vi möter löven dock, men nu är det nya förutsättningar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.