1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2186732

Sv: Slutspel 2021
{7043}: Sant det. Det kommer blir en utmaning vilka det än blir. Spelmässigt har vi mer spets än BIK men är mest rädd för deras grisspel faktiskt. Känslan är att vi kan stå utan vår förstekedja efter 3 spelade matcher typ..
Man minns ju psykbrytet och överfallet på Lundin förra säsongen tex. För blir det så att Timrå visar sig bättre spelmässigt så lär det rinna över hos vissa i BIK som sagt.

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2021
Sputnik: Just denna säsong tycker jag inte BIK har spelat speciellt mycket fulare än något annat lag, och när det kommer till kampmoment så är vi minst lika starka, och i grunden ett mycket bättre lag. Men givetvis blir det stentufft oavsett vilket lag det blir. Något annat kan man inte förvänta sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.