1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2186784

Sv: Slutspel 2021
Varför kan Sanny Lindström i princip aldrig säga något positivt om Timrå? Han har fan varit lagkapten men låtsas om som att så inte är fallet, så fort det pratas Timrå hör man aldrig något vettigt från honom! Börjar störa mig ordentligt på det. Det är som att han skäms att han spelat i Timrå!

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2021
Hockeyguru: Han har ju hyllat Timrå åtskilliga gånger under åren, både i tv och tidningar.

Sv: Slutspel 2021
Hockeyguru: Har märkt en liknande tendens. I någon periodpaus mellan HV71 och Brynäs i kvalet svarade Sanny på frågan som lät ungefärligen "Vad spännande matchen mellan Timrå och Västervik är, eller hur?". Då svarade han något i stil med "äsch, jag fokuserar på den här matchen fullt ut". Tyckte det var ett lite märkligt svar med tanke på hans förflutna i TIK.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.