Kikar lite på HV71-Brynäs, kommer på mig själv att fundera kring vilket lag jag håller på i denna matchserie. Svaret blir inget av dem.
HV71, 71 kommer väl ifrån när Husqvarna-Vetterstad slogs ihop till HV. Det är ju 50 år sedan i år. Isf kan det bli ett trist sätt att fira ett jubileum...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
HV71, 71 kommer väl ifrån när Husqvarna-Vetterstad slogs ihop till HV. Det är ju 50 år sedan i år. Isf kan det bli ett trist sätt att fira ett jubileum...