Hockeyguru: Som jag skrev i Brynäsboken så tyckte jag innan säsongen och fler med mig att SHL skulle stängas för nedflyttning denna säsong. Men tillåta uppflyttning från HA.
Personligen tycker jag det är rimligt.
Egentligen tycker jag det är märkligt att säsongerna rullade igång och fick fortsättas spelas klart. Hockeyns fackförbund verkar inte bry sig om arbetsmiljön och under vilka förutsättningar deras medlemmar arbetar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Personligen tycker jag det är rimligt.
Egentligen tycker jag det är märkligt att säsongerna rullade igång och fick fortsättas spelas klart. Hockeyns fackförbund verkar inte bry sig om arbetsmiljön och under vilka förutsättningar deras medlemmar arbetar.