Andersson: Tydligen passar 19:30 bättre för Cmore/TV4s tablå. Fördelaktigt för vården dock. Americanos "cafe" på läktaren kanske hålls stängt om den bara får vara öppen i en timme från matchstart. Blir ju svårt att få till en lönsam restaurangverksamhet på så kort tid...
För det är väll inte ett försök till att få in mer publik på läktaren genom att tolka lagstiftningen som fan läser bibeln? :-o
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer