Laken: Delar i princip din analys, men i slutspelet har vi faktiskt lyckats vända och vinna ett antal matcher. Samtidigt som Löven tappat rätt så stora ledningar.
Det ska bli sjukt spännande att se hur matchserien utvecklar sig. Hoppas vi slipper vårdslöst spel isf...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det ska bli sjukt spännande att se hur matchserien utvecklar sig. Hoppas vi slipper vårdslöst spel isf...