Sputnik: So it begins: the battle for middle ear...äuum... for uppflyttning.
Hjärtat har jobbat på högvarv sedan man klev upp. Käkade fil och nervositet till frukost, drack en kopp ångest efter. Ångestdepåerna är sprängdfyllda redan nu. Sambon har visat tendenser av oro idag, inte för utgången av matchen. För min psykiska hälsa.
Måtte detta gå vägen!
7 matcher. 4 vinster. Allt som behövs. Kom igen nu Timrå!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer