1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2189779

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Johansson har ingen lyckosam kväll.
Vi var överlägsna i pet och dutt.
Jag blir förbannad över spelarnas inställning.
Jag blir förvånad över coachningen.
Det är klart jobbigt att dom visar matchen på C-More över hela landet. Vi har många lövensupportrar här i trakten som kommer att håna oss i morgon.
Olyckligt säger Harald när fucking Hutching hämnas med en klubba i nyllet på Svensson... Jo tjena.
NI KAN FÅ EN HÅRTORK FRÅN EN BESVIKEN SUPPORTER I KVÄLL.
Vakna nu för helvete TIMRÅ IK! Det här är inte ok någonstans.
Svettas! KRIGA! Giv oss frid.
I morgon är en annan dag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.