Sputnik: kommer vi verkligen få Lander om vi inte går upp? Snacket om Wedin, Erixon, Kinnvall känns väl inte aktuellt om vi inte går upp? Känns som att den här finalserien handlar om SÅ mycket mer än att slå löven.
{297}: jag förstår inte vart snacket om Kinnvall ens kommer ifrån? Han har kontrakt med Calgary och spelar i HV på LÅN. HV:s degradering nu har ingen påverkan på vart Kinnvall tänkt och spela nästa år. Det är helt upp till Calgary att avgöra det.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...