Zäta75: Skulle behövt Lander denna säsong som inte kör med Gucci handväska utan kör med vilja och hjärta och tar ett par blåmärken för att vilja göra mål.
Sputnik: kommer vi verkligen få Lander om vi inte går upp? Snacket om Wedin, Erixon, Kinnvall känns väl inte aktuellt om vi inte går upp? Känns som att den här finalserien handlar om SÅ mycket mer än att slå löven.
Sputnik: Lööke mfl har chansen att skära in framför mål och trycka in den men väljer den enkla vägen och går runt kassen. Detra måste ändras annars blir det svårt att vinna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.