Tror inte alls det är givet att HV går upp nästa säsong. Även om de vinner serien så behövs det inte mer än 4 förluster för att bli utslagen ur kvalspelet.
För att inte drunka i alla kommentarer i finaltråden lägger jag frågan här:
Går det att få till ett Tifo till Hartmanns ära inför game 5? Jag är gärna med och bidrar ekonomiskt i så fall. Kanske ett enkelt rött och vitt hjärta med #94 på och texten "Rättvisan ska segra" eller något sånt?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer