ionloo: Varför ska man plocka bort Björklövens 1-0? Det är lite turligt, men deras spelare vågar utmana våra backar och det blir farligt direkt. Det är inget man ser från Timråhåll, där står man hellre och väntar på bättre tider än att bryta in i banan och skapa oreda.
+ 3