{8179}: Fy helvete! Ingen hockey på över en vecka ytterligare. Ni kan räkna ut vilka det gynnar. Positiva test alltså. Vill veta hur många och vilka spelare.
Då finns det stor chans att Eronen och Belov spelar då. Wiklund?
Jag tolkade det som att det var om ca en vecka från i tisdags, dvs tisdag nästa vecka som senast. Men nu blir det fredag alltså. Bedrövligt.
Hoppas att alla Timråiter håller sig friska och bevarar formen nu.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer