Spock: Jo, men det föll väl ut ändå kan jag tycka. Mellanslag i smeknamn är ju svårt. Skulle också kunna vara en tafflig svengelsk variant av att Iran-Sven är tillbaka, Iransk Sven’s back.
Jag tänker att det kan vara Svennis som hittat ett nytt landslag att träna och sen gör The Sun en grej av det.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tänker att det kan vara Svennis som hittat ett nytt landslag att träna och sen gör The Sun en grej av det.