JoseGonzales: Kan hålla med om att man kanske borde vidtagit extra försiktighetsåtgärder. MEN ingen i laget hade symptom, lagläkaren i samråd med Västernorrlands regions smittskyddsläkare gjorde bedömningen att provtagning ej var nödvändig.
Dessutom så har Timrå haft ett rätt så rigoröst program för att undvika smittspridning vilket fungerat under 52 grundserieomgångar och i så väl kvartsfinal som semifinal. De räknade nog inte med att möta ett Coronasmittat lag.
Men som sagt, i efterklokhetens bleka sken så kunde man gjort saker annorlunda...
JoseGonzales: man agerar väl utefter den informationen man har? När första infon kom ut om att löven hade ”misstänkt smitta” var det ju tal om att ställa in en match?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.