1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2195220

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Fan vad alla pratar om vad som är rättvist eller inte om det blir en eventuell WO. Låt killarna rehabba nu instängda i sina skokartonger. Sedan kör vi nästa helg med PostcovidSyndrom! Skitsamma om Kvalitén blir som en halvdan Div2 match, det ska banne mig avgöras på isen vare sig det blir 10 sekundersbyten eller ej! Ingen jävla byråkrati ska få avgöra det här. Det ska avgöras sportsligt om det så får avgöras med bordshockey med ett plexiskydd mellan spelarna. Krya på er nu förfan så fräser vi järnet nästa helg! Mic Drop to that and have a nice evening.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.