+ 5
Inlägg: 2199303
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Lub: Ja det verkar mer och mer som Wikegård gillar fulspel. Okej hårt spel men inte fult.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Skulle Växjö vända denna match så är finalserien körd för Rögle skulle jag tro, dock inget som tyder på det för tillfället...
Wikegård känns allt mer mossig. Propagerar allt som oftast för hockey ā la Slapshot...