{297}: Det sägs att förloraren i den här finalen är den största förloraren i Svensk hockeyhistoria. Fan vet om inte det är en större morot än själva SHL-platsen i sig, att se till att det blir Löven
mikenomad: Helt övertygad om att Timrå kommer ut och gör sin bästa match för säsongen i morgon. Det finns inte på kartan att man åker runt och glider när man får chansen att avgöra på hemmaplan. Tycker man hör i intervjuerna att spelarna är riktigt taggade på att piska löven också. Precis som i intervjuer med alla andra lag som möter dom så vittnar det om att det är en motståndare utan moral och heder man möter, finns ingen bättre morot än att slå ett sånt lag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.