1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2201559

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Laken: Helt enig! Med den stora förhoppningen att vi bevittnar säsongens sista match imorrn så tycker jag att vi gör allt för att hjälpa till in i det sista.
På grund av fördröjd sommar har inte bärskontot urholkats än, så det blir fan 20 pigga stödisar nu (en hommage till kungen).

Nisse på mon, är du på?;)

Svarskommentarer

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Håkkybåkky: Om de skulle gå vägen imorron så kommer de att bli kallt om hakan på mig, Småland o sheriffen då ryker skägg helvetet och kommer att kännas riktigt bra köper även några stödisar o en låda öl 🍻🍻!! Ska oxo kosta på nåra IPA!!!😇😇 Kämpa våra stolta furor för märket på bröstet!!!!

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Håkkybåkky: sure thing. Tänkte dela upp biljetterna. En "mindre" sudd till i morrn. Och en större sudd vid vinst och SHL.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.