Sputnik: Verkligen! Nu tycker jag vi lägger om fokuset på morgondagens match så vi inte ger hockeygudarna någon anledning att ge oss hjärtinfarkt. GIV OSS FRID VINNN
Ahpl: Håller med. Sväva iväg kan vi göra vid en EVENTUELL seger. Först krävs säsongens bästa prestation, och då har vi goda chanser att ta hem det.
Ber till hockeygudarna att: -JJ är tät som en packning imorrn, -Vi spelar balanserat med en hög tredjegubbe -Vi undviker utvisningar -Pucken studsar med oss
Alla som kan, swisha en stödis så fyller vi ladan tillsammans imorrn! FORZA TIMRÅ
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer