1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2201948

Sv: Silly Season 2021-2022
Ahpl: Håller med. Sväva iväg kan vi göra vid en EVENTUELL seger. Först krävs säsongens bästa prestation, och då har vi goda chanser att ta hem det.

Ber till hockeygudarna att:
-JJ är tät som en packning imorrn,
-Vi spelar balanserat med en hög tredjegubbe
-Vi undviker utvisningar
-Pucken studsar med oss

Alla som kan, swisha en stödis så fyller vi ladan tillsammans imorrn!
FORZA TIMRÅ

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
Håkkybåkky: Tror och hoppas grabbarna är påställda deluxe imorn! Boyce sa ju i eftermatchintervju att det gäller vara extra på tårna imorn då Löven lär vara desperata och göra sin bästa match denna finalserie.
Hoppas på nått/några tidiga mål så luften går ur lite. 🙏

Kan ju säga att man inte lär vara allt för effektiv på jobbet imorn då tankarna ständigt kommer vara på kvällens drabbning. 😅

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer