Håkkybåkky: Tror och hoppas grabbarna är påställda deluxe imorn! Boyce sa ju i eftermatchintervju att det gäller vara extra på tårna imorn då Löven lär vara desperata och göra sin bästa match denna finalserie. Hoppas på nått/några tidiga mål så luften går ur lite. 🙏
Kan ju säga att man inte lär vara allt för effektiv på jobbet imorn då tankarna ständigt kommer vara på kvällens drabbning. 😅
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppas på nått/några tidiga mål så luften går ur lite. 🙏
Kan ju säga att man inte lär vara allt för effektiv på jobbet imorn då tankarna ständigt kommer vara på kvällens drabbning. 😅