1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2205636

Sv: Silly Season 2021-2022
Synct: Vill inte säga vart eller hur starkt det är men det är ganska pålitligt!! Bara tänk på vad Jonte sa när slutsignalen hade gått!! Då förstår nog dom flesta hur det är!!😇😇

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD: Den som direkt efter slutsignal var tydlig om fortsättning i Timrå var vår fältherre Lundin. Jag missade vad Jonte sa.
Men DLL(Dalle/Lundin/Lööke) var ju ihopsnackade inför denna säsong så det är väl inte omöjligt att de smidit gemensamma planer för kommande säsong nu? Det vore jädra skönt.

Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD: "Spelar du i Timrå i SHL? "Det vet jag inte, nu ska jag bara fira." Det ger inte så starka signaler, nej

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...