JonteD: Den som direkt efter slutsignal var tydlig om fortsättning i Timrå var vår fältherre Lundin. Jag missade vad Jonte sa. Men DLL(Dalle/Lundin/Lööke) var ju ihopsnackade inför denna säsong så det är väl inte omöjligt att de smidit gemensamma planer för kommande säsong nu? Det vore jädra skönt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men DLL(Dalle/Lundin/Lööke) var ju ihopsnackade inför denna säsong så det är väl inte omöjligt att de smidit gemensamma planer för kommande säsong nu? Det vore jädra skönt.