{297}: Det var ju sjukt mycket mer ologiskt när han åkte över sist, då hade jag förstått poängen med ett år i SHL. Det är otroligt stor skillnad på att vara 21 och 23 i en elithockeykarriär. Ja jag har hört talas om Carl Söderberg. Jag har även hört uttrycket "Det är undantagen som bekräftar regeln"
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag har även hört uttrycket "Det är undantagen som bekräftar regeln"