1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2207086

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Ja det är lite som jag skrev igår, att man främst ser en Buster-historia framför sig som man nu går miste om. Nykomlingen som huserar hela ligans stora stjärna, som charmar alla och får rubriker.

I laget som sådant är han trots sina skills och sin stjärnstatus en av alla som utgör ett lag. Dessutom inte en som Nubben skulle kunna bygga nåt varaktigt kring. Så på så vis skulle effekten av ett år med Jonte i laget lika gärna kunna bli en konstgjord andning-effekt.

Kanske är mina försvarsmekanismer som skriver nu men jag tror verkligen det

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer