Spock: Kanske överdrev lite, men dom stora namnen tackar sällan ja till ett VM. Det är ofta spelare lägre i hierarkin som tackar ja, eller relativt nyblivna NHL-spelare som känner att dom har nåt att bevisa. Dom som varit med länge och är etablerade toppspelare brukar ofta vara mer tveksamma.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är ofta spelare lägre i hierarkin som tackar ja, eller relativt nyblivna NHL-spelare som känner att dom har nåt att bevisa.
Dom som varit med länge och är etablerade toppspelare brukar ofta vara mer tveksamma.