Undrar hur det är med "Sebbe" i Färjestad? Han skulle ju va ett fint tillskott till vår trupp! Vet att han har vari hemma p.g.a. en sjuk hustru! Hoppas i alla fall att vi får ihop ett slagkraftig lag på benen till serie starten! Ska bli sjukt kul att följa mitt "favvo" lag till vintern!
Alla röda till Oskarshamn Lördagen den 11 September !!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Han skulle ju va ett fint tillskott till vår trupp!
Vet att han har vari hemma p.g.a. en sjuk hustru!
Hoppas i alla fall att vi får ihop ett slagkraftig lag på benen till serie starten!
Ska bli sjukt kul att följa mitt "favvo" lag till vintern!
Alla röda till Oskarshamn Lördagen den 11 September !!
TIKARE I LHC LAND!!