+ 1
Inlägg: 2207785
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2021-2022
Mr Nice: Trevligt! Man har sett en del matcher i den hallen. Haha vad heter hallen nu förresten? Känns som de byter namn varje säsong.. 😅
Såg till och med Kapanen spika igen i Stångebrohallen för bra många år sen. 💪😁
Såg till och med Kapanen spika igen i Stångebrohallen för bra många år sen. 💪😁
+ 3
ABSOLUT...!
Har ju gångavstånd till den där hallen!
Såg även att det va en Lördags match typ kl:18.00
TOPPEN!