Hade inte Mathias from varit något för oss? han har ju sagt att han vill återvända till sverige och klubben spelade ingen roll
Inlägg: 2207974
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2021-2022
eliassjo : Han gjorde väl knappt något väsen av sig i HA, har väldigt svårt att se honom producera i SHL. Vi har bättre spelare för 3e-4e kedjorna i laget redan. Bättre att sikta på ren spets nu!
+ 4