Reign in red: rimlig målsättning... Det är dock svårt att nå plats 6 och ens slutspel när det inte går att bygga lika starka lag som en normal säsong ... virus påverkar budget och möjlighet till publik vilket har ansträngt klubbarnas intäkter.
+30 miljoner kommer vi alltså ha i spelarbudget denna säsong, kan bli mer beroende på försäljningen men är där vi ligger nu.
Vet inte om jag hörde fel men På frågan om hur skillnaden blir på förra årets spelarbudget då säger han att det kommer vara en höjning på ca 20 % till denna säsong. Hade vi så hög spelarbudget i HA alltså?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.