Sputnik: Jag kan faktiskt inte säga hur de går men dom hintar vi har fått i intervjuer o de han nämt till mig så är de svårt att förstå hur de blir men min känsla är att han åker på deras läger o ser hur de går o sen kanske han fortsätter hos oss De e väl en jävligt svår balansgång som han e ute på för tror inte att de handlar om pengar utan om välmående men som sagt de e ju san José som bestämmer och om han kan kämpa till sig en plats i sj!!😇😎
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.