mikenomad: Jag tycker vi står över Matson. Transatlanter ska inte spela i en 3-4e lina. Ska man satsa på transatlanter ska de ha avgörande roller. Brunka kan vi göra själva
OlliJanne: Jag håller med om det i grund och botten, men ju mer man kollar upp Matson desto mer förstår man att han är lite av ett specialfall. Vet inte om han talar svenska, men han tar intervjuer på svenska och svarar på engelska.
Tydlig etableringsspelare, om nu Lemans uppgifter överhuvudtaget stämmer. Är tanken att värva nordamerikansk spets så kan det vara bra att ha en sån där figur i laget sen innan. Lite som när vi hade Koskinen som slussade in alla finnar som dök upp år efter år.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer