1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2209663

Sv: Silly Season 2021-2022
Lub: Lodin hade nog behövt minst en säsong i SHL, han är inte i närheten av en mogen spelare på högsta nivå även om han är riktigt kreativ offensivt. Det ska bli intressant att se hur NHL-klubbarna resonerar. För 5 år sedan kanske dom hade nöjt sig med att låna ut honom till Timrå men med tanke på hur många svenskar som kommer hem från Nordamerika i förtid med svansen mellan benen nu så kanske man tänker att det är bättre utveckling i AHL?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
{297}: Finns så många aspekter kring just Lodin, man får komma ihåg att det inte startade så bra för han på det presonliga planet. Tror en säsong till i Timrå och få mogna både som spelare men också som person bara gör honom gott.

Sv: Silly Season 2021-2022
{297}: Ja kanske, men någonting säger mig att vi inte sett Lodin för sista gången i Timråtröjan... 🙂

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer