Gorkyman: Nu är ju träningsmatcher just det, träningsmatcher. Men de här känns mycket mer prövande än de vi hade senast vi klev upp. Då åkte vi vä ltill england och körde matcher mot lag där och diverse HA-lag som kanske inte riktigt testade laget på samma sätt. Det här kan ju ge laget en fingervisning om vad man bör fokusera på i träningen redan inför seriestarten.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...