1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2210307

Sv: Silly Season 2021-2022
Gorkyman: Nu är ju träningsmatcher just det, träningsmatcher. Men de här känns mycket mer prövande än de vi hade senast vi klev upp. Då åkte vi vä ltill england och körde matcher mot lag där och diverse HA-lag som kanske inte riktigt testade laget på samma sätt. Det här kan ju ge laget en fingervisning om vad man bör fokusera på i träningen redan inför seriestarten.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
Perreman: förra gången vi gick upp var en ren och skär bonus! Det fanns ingen organisation, nubben jobbade väl bara 25 procent som sportchef? Vi hade nyss klarat oss från en konkurs och hela föreningen var på det klara med att det var HA som gällde. Utom laget då, som kunde gå på vattnet. Nu finns det helt andra förutsättningar, men jag tror att föreningen lärde sig mycket, som vi har med oss den här gången. Jag tror på Nubbens plan! Vi går för play in!


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...