{8906}: Skicka vidare en jävla massa med ♥️ till honom från oss alla! Vi är jävligt glada att han är på benen och stolta över att få ha han i vårat älskade Timrå IK i framtiden💪
TIK1928: Har levererat hälsningen han skickade 👍🏻 tillbaka. Han sa även att han är överväldigad av all omtanke som förmedlats och som han känt från alla Timrå supportrar efter hans skada.
Molinder alltså som det florerat rykte om redan innan här. 👍 Måste ändå erkänna han känns rätt gjuten för en Ledarroll. Tror detta blir en bra "budgetlösning" 🙂
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer