Molinder alltså som det florerat rykte om redan innan här. 👍 Måste ändå erkänna han känns rätt gjuten för en Ledarroll. Tror detta blir en bra "budgetlösning" 🙂
Sputnik: Molinder var vår "Erlingmark"(*) på isen under flera år. Han fixar säkert roller utanför på ett bra sätt också.
Förklaring för yngre läsare (*) Erlingmark betyder att en spelare kan flytta runt och spela på alla positioner utom möjligen målvakt. Även kallad städgumma.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer