{7043}: Vilka produktiva bemötanden i dina svar. Jag antar att du helt enkelt inte bryr dig eller inte har något vettigt att komma med. Oavsett anledning så är det tydligt att du inte kan stå upp för din ståndpunkt i ditt ursprungliga inlägg där du ville döda syftet med tråden, och väljer att provocera istället för att ha en diskussion. Du kommer in här och säger åt Sputnik att sluta efterfråga namn i rykten som florerar och kan inte ta att jag tycker det är en usel begäran i ett sillyforum.
Låt hellre bli att svara överhuvudtaget, det vore önskvärt och mer respektabelt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer