Hanzl och Nestrasil känner varandra sedan innan. Har spelat i landslaget ihop 17/18, 18/19 och 20/21 samt i samma klubblag i KHL 17/18. Så om det ligger någon sanning i det här kan det ju vara så att Nubben försöker värva båda två som ett "radarpar" likt LaLeggia och Zajac. Enklare att komma in i laget, ligan, landet osv.. Svårt att se hur vi ska ha råd med båda dock? Men en förstakedja med R.Alvarez - R.Hanzal - A.Nestrasil hade smakat mumma det. Coolaste namnen i ligan också😁😎
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.