Sputnik: nej precis som Nisse säger så är det sällan Nubben använder orden "hans finns med" på ett frikostigt sätt utan vi är nog rätt nära på Hanzl och om det dessutom är som du säger att Schweiziska lagen börjat spika sina trupper vad gäller utlänningar så är det väl ännu närmre. Finns det konkurrens från SHL? Blir Leksand av med sina tjecker så lär det väl vara sugna på nya lär jag tänka
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer