JonteD: Jag vädrar morgonluft eftersom det här lagbygget hittills ser ut att ge oss chansen att vara med och tävla även under de 52 grundseriematcherna. Inte som sist när vi mest var ett lag som såg till att SHL fyllde upp med 14 lag. Det räcker så, längre sträcker jag mig inte. Vi kommer med rätta vara tippade botten 3 men kan med flyt och bra utväxling på vår allsvenska stomme överraska högre upp
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer