OlliJanne: Jo och det är väl just det som oroar lite, att Skelleftetå är ute på "samma marknad" som Nubben just nu.
Hoppas hur som haver på spets på de 2 sista forward/centerplatserna i allafall. Kommer behövas för att dra ett tungt offensivt lass, så kan de mer oerfarna från föregående års trupp få växa in i det mer. Lodin kan bli ett Wild Card som 3:e sista forward in.
Fast får man drömma stort så blir det 2 spets-Tjecker plus Emil.P. Men nu skall vi inte ta i här. 😋
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hoppas hur som haver på spets på de 2 sista forward/centerplatserna i allafall. Kommer behövas för att dra ett tungt offensivt lass, så kan de mer oerfarna från föregående års trupp få växa in i det mer. Lodin kan bli ett Wild Card som 3:e sista forward in.
Fast får man drömma stort så blir det 2 spets-Tjecker plus Emil.P. Men nu skall vi inte ta i här. 😋