innekillenskomp: Haha hur hamnade vi här? Nubben ge oss ett par Tjecker nu!!
Får väl bidra med en anekdot från wn vän som brukade busringa med vännerna när han va liten. Ringde och frågade. - Hej är det Hjort? -Ja det är Hjort. -Gör inte om det då...🤪
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Får väl bidra med en anekdot från wn vän som brukade busringa med vännerna när han va liten.
Ringde och frågade.
- Hej är det Hjort?
-Ja det är Hjort.
-Gör inte om det då...🤪