mikenomad: Samma här. Underbetyg till HA-klubbarnas scouting att låta Lindholm gå ifrån en bidragande roll i finalen till att kliva ner i ettan. Det känns uppenbart att många har problem med att titta bortom poängutdelning när de letar nyförvärv. Lindholm ”ska” inte göra poäng i den roll han haft hos oss, men kan definitivt generera poäng i en mer offensiv roll.
Ruggigt bra nyförvärv av Hudik dock, men det vill ju till nu att de går upp annars finns nog en risk att Lindholm fastnar i ettan. Åker vi ur till våren så lär nog Nubben plocka tillbaka Lindholm illa kvickt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ruggigt bra nyförvärv av Hudik dock, men det vill ju till nu att de går upp annars finns nog en risk att Lindholm fastnar i ettan. Åker vi ur till våren så lär nog Nubben plocka tillbaka Lindholm illa kvickt.