Nu kan ni inte sitta 5-6 stycken och skriva att Lodin inte blir kvar p g a händelse X och Jacke är tveksam p g a händelse Y. Prata ur skägget om X o Y? Är det polisutredning? Är det droger,?Brynäsbeteende? Eller "bara" att de agerat oansvarigt/bråkat på fyllen?
sargad: och är det ungefär lika mycket substans i dessa ryktena som Starastenko-rykten så får ni sluta. Det skadar spelare, Timrå och stämningen i hockeysnack.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Prata ur skägget om X o Y?
Är det polisutredning? Är det droger,?Brynäsbeteende? Eller "bara" att de agerat oansvarigt/bråkat på fyllen?