1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2213776

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Har väl lirat med Anton i Jaroslavl, så lär väl fått lite info där oxå

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
Måste säga imponerande snabbt jobbat av Nubben. Han måste ju fått de namn som han jobbat efter. Kan ju inte fått för många nej. Som en hyllning till vår sportchef bjuder jag på ett Nubben lexikon:

Inget att hymla om = tvärtom vad det låter, allt är oklart inget är säkert. Allt kan hända. (klassisk rökridå)

O hela den biten = allt o inget spelar roll, det kan bli fågel eller fisk. Bra eller dåligt. Vi kan värva vi kanske inte värvar. Z kanske gör comeback.

Inget är klart = Klart 100%

Vi är intresserade = till 99% klart

Han finns med = 98% klart

Vi är inte överens = stick o brinn om du inte tar mitt erbjudande.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.