Puckat: För att nå play-in krävs det mer än ett bra lag på papperet. Men Nubben har definitivt sett till att förutsättningen finns. 😊👍 Ser mycket fram emot en säsong med publik!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
J.Johansson / S.Rajaniemi
R.Alvarez - R.Hanzl - T.Rattie
T.Erixon - O.Bohm
E.Andersson - A.Lundin - J.Lööke
J.LaLeggia - N.Zajac
V.Lodin (?) - C.Liljewall - S.Hartmann
D.Strömberg - A.Carlson
V.Liljegren - J.Blomqvist - E.Walli-Walterholm
P.Svensson - F.Westerlund
J.Olofsson
M.Madsen
O.Johansson
J.Boyce